Iskoristi dan

18.03.2018., nedjelja


PAZI ŠTO ŽELIŠ, MOŽDA SE ŽELJA I OSTVARI
Sigurna sam da ste čuli za ovu izreku, sudeći po mojem iskustvu, više nego istinitu. Vjerujem da se mnogi od vas neće složiti sa mnom i na tome vam ne zamjeram. ono na što aludiram je da često znamo čuti ''nikako da dobijem što želim''. Zamrzite me slobodno, ali ne slažem se s time. Ona stara ja narvno da bi sosjećajno klimala glavom i na trosatnoj kavi s vama rado podijelila nezadovoljstvo oko istog. Ova nova ja isto klima glavom, ali sa osmijeg+hom na licu kategorički tvrdi da to nije istina. Jedan primjer za ilustraciju. Poželimo u kratko vrijeme smršaviti 2 kg i ''otpustimo'' želju ( otpustiti - zaboraviti na želju). Bog, Svemir, Izvor - nazovimo kako kako nam odgovara čuje našu želji i abrakadabra i eto nam trbušne viroze nakon koje smo lakši za 2 kg. Da li nam se ostvarila želja? Naravno da je. Prije nego krenete vikati na mene kako se usuđujem takvo nešto kostatirati zaustavite se na trenutak i razmislite. Nije ste zadovoljni načinom na koji se želja ostvarila pa odmah mislite da se nije ostvarila želja? U tom grmu leži zec. Pa naravno da niste zadovoljni. Tko voli biti prijatelj sa WC školjkom par dana i pri tome osjećati slabost cijelog tijela. Što učiniti da se to ne ponovi? Budimo precizniji kad slijedeći puta nešto poželimo. Za razbibrigu i blago uprezanje moždanih vijuga svakako preporučam trilogiju ''Razgovora s Bogom'' Neale Donald Walsch. U prvom dijelu lijepo stoji da Bog na sve naše upite odgovara potvrdno, odnosno sa ''da''. Ja sam dobila sve što sam poželjela. Naravno, nisam baš zadovoljna sa ostvarenjem svih želja, ali sada sam mudrija i iskusnija pa sam preciznija u željama. Promotrite svoj život i nakon prvotne borbe ega zbog kojeg ćete čuti sebe da izgovarate rečenice poput ''ma nema šanse da sam poželjela ovakav posao/muža/prijatelje'', razmislite još jednom i priznajte sebi da jeste, ali niste dobili na način na koji ste htjeli. Ne kaže se uzalud: ''Čudni su putevi Gospodnji''. Ključ svega je ostati na visokoj vibraciji dok želite želju. Ma što sad ova trabunja, kakav je ovo new age crap, mislite si vi. Eh... opet vas ne krivim... been there, done that. Nevjerni Toma sindrom. Imala ga i još ga ponekad imam, ali neopisivo manjoj mjeri. Zato, dragi moji, pazite što želite, najvjerojatnije će se ostvariti.
- 21:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.